Autor |
Wiadomość |
DRAGON
Weteran
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TARNOBRZEG
|
|
|
|
sory ze sie wtrące co do aut z usa z tego co wiem to samochody z usa mają gorsze zawieszenia mniejsze hamulce i gorsze światła i nie mają zabezpieczenia antykorozyjnego to wynika z testów tylko ze nadrabjają wyposarzeniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 8:16, 05 Mar 2007 |
|
|
|
|
DIGI
Gość
|
|
|
Zawieszenie fakt .. bo w Stanach auta mają miec ciekawie pod maska, wygodne fotele i bujajace zawieszenie ... co do swiatel to nie wiem, mniejsze chamulce?? .. pierwsze slysze a co do zabezpieczenia to zalezy o jaka marke chodzi...gdyby nie te trzeszczace plastiki w srodku to bylo by fajnie, ale to tez zalezy od auta.
|
|
Pon 10:57, 05 Mar 2007 |
|
|
woody
Administrator
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 1030
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tbg
|
|
|
|
generalnie amerykanie są przyzwyczajeni do innego komfortu, wiec zawias jest inny, co do zabezpieczenia antykorozyjnego, nie stosują bo kupujac nowe auto, wiedze za za 2-3 lata go sprzedadza, co do hamulców to są takie same jak w europie, tylko japonskie marki w topowych modelach (evo, impreza STI itp) mają np. 5mm mniejsze na srednicy, swiatła, zgadza sie swiecą gorzej w polskich warunkach, ale to dlatego że przepisy drogowa dot. swiatel sa inne w usa i inne w europie, zresztą aby auto sciagniete z usa przeszło przegląd musi miec wymienione swiatła na europejskie wiec nie wiem o co hallo
przyjeo sie mowic ze "auto ze stanów sprowadza sie tylko raz", dlaczego?
poniewaz samochody amerykanskiej produkcji (chodzi o rodowite marki jak: ford, chrysler, chevi, cadilack, dodge itp.) są lipnej jakosci i w europejskich warunkach się szybko sypią, ale przecie auta marek europejskich czy japonskich dobrze smigają mimo swojej przeszłosci z usa
generalnie przy kursie dolara, bardziej opłaca sie sciągać auto z usa niz z UE, wychodzi taniej, jedyny minus to to ze ciezko kupic tam diesla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 11:47, 05 Mar 2007 |
|
|
Black Spider
Gość
|
|
|
Co do amerykancow zgodze sie z dragonem. Tylko z probe taki amerykaniec jak ze mnie ksiadz Do prawdziwgo amerykanca mu brakuje. Silnik to mazda tak jak i zawiecha przynajmniej w II gen tak jest jak z I niech wypowie sie DJ. Buda w II gen to ocynk wiec predzej silnik zaliczy zgon niz bude rdza zezre pod warunkiem ze auto nie tykane. Hamulce to tez mazda i sa naprawde dobre swiatla to ma lepsze niz moje audi. No jedynie jakos plastikow mogla by byc lepsza, ale cos za cos. A swoja droga jakie europejskie auto z tych lat kupisz tak dobrze wyposazone w tych pieniadzach?
Aurel nikt twojego auta nie obraza wiec przystopuj troche, co do zywotnosci probe to przezyje taka grenade 2 razy taka jest prawda.
Co do auta Kariny chciala probka no i ma to jej wybor spodobal jej sie byla okazja wiec kupila. Uwazam ze jak na swoje latka to jest w dobrym stanie nie ideal bo takich aut nie ma ale dobrze zachowana I gen z rewelacyjnym 2.2T pod maska mialem okazje takim jezdzic i smiga sie ty wyjebiscie
|
|
Pon 18:10, 05 Mar 2007 |
|
|
Dee Jay
Gość
|
|
|
To i ja jeszcze coś dopisze do tematu.
BS probe I też bazuje na mazdzie
Co do amerykańców.
Blacharka: Moje probe ma ocynk jak było wspomniane więc wiadomo jak z blacharką. Rok 93 i żadnego śladudu rodej a lakier jest orginalny i nie był nigdy robiony. Co do reszty aut amerykańskich to jest równie dobrze i nie można mówić że są gorsze od europejskich, gdy zdarza się że gniją nowe focusy, octavie czy paroletnie mercedesy. Tak więc remis
Mechanika: U mnie całe jest z mazdy więc remis. Co do typowych aut amerakańskich to dobre nie wysilone silniki sprawują się równie dobrze więc też nie ma się czego przyczepić. Hamulce też mają ok.
Zawieszenie: Fakt auta troche źle wchodzą w zakręty i są bardzo miekkie bo jankesi lubią dbać o swoje 4 litery. No ale wystarczy spojrzeć na jakość i architekture dróg w Usa i Euro by wiedzieć czemu tak jest. Niejeden budowniczy dróg zza oceanu by zszedł widząc nasze dziury i zakręty.
Wnętrze: Tu fakt auta przegrywają bo koloniści nie przykładają do tego wagi. U mnie welurek i plastiki są oki ale fakt że są liche i czasem trzeszczą.
Światła: są po prostu inne My mamy asymetryczne a oni symetryczne
Amerykańskie światła mijania mają zarys symetryczny, czyli świecą tak samo z lewej i prawej strony drogi. Natomiast europejskie muszą mieć zarys asymetryczny. Strumień światła po prawej stronie jest odchylony do góry aby pobocze drogi było lepiej oświetlone. Tak więc nie są słabsze tylko inaczej pada światło. No i jankesi się jakoś nie pozabijali na tych światłach.
No i po krótce tak wygląda pobierzne porównanie aut nie wgłębiając się w szczeguły budowy.
Kari z czystej ciekawości. Działają ci siłowniki tylnej klapy???
|
|
Pon 19:29, 05 Mar 2007 |
|
|
Karina
Weteran
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 1238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jesteś kochanie ? (~*~t3b3G!3~*~)
|
|
|
|
| |
Kari z czystej ciekawości. Działają ci siłowniki tylnej klapy??? | Nie. A co ;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:44, 05 Mar 2007 |
|
|
Dee Jay
Gość
|
|
|
Byłem ciekawy czy istnieje używane probe ze sprawnymi siłownikami. U mnie też są padnięte.
|
|
Pon 19:49, 05 Mar 2007 |
|
|
Karina
Weteran
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 1238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jesteś kochanie ? (~*~t3b3G!3~*~)
|
|
|
|
| | Byłem ciekawy czy istnieje używane probe ze sprawnymi siłownikami. U mnie też są padnięte. | no to jedziemy na tym samym wózku Tyle ,ze ja sie boje otwierać sama bagaznika bo by mnie przyciapneło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:17, 05 Mar 2007 |
|
|
woody
Administrator
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 1030
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tbg
|
|
|
|
eee a silniki w probe II, 2.0 jak i 2.5 to silnik forda, mazda je dłubneła i dlatego w mazdach te silniki mają pare KM więcej, hamulce w probe, te same co w mondeo mk I, jak lukałem u znajomego mechanika w kompie na czesci to to samo, i płyta podłogowa jest identyko jak w mondeo I i II
przynajmniej takie jest moje zdanie
p.s. co do mondeo to fakt jeden z najlepszych wyrobów forda w europie, swietny dupowów na codzień
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:55, 05 Mar 2007 |
|
|
Black Spider
Gość
|
|
|
Hmm plyta podlogowa probe to plyta mazdy mx6 silniki 2.5 V6 to wyrob napewno w 100% mazdowski. Zawiecha mx6 uklad hamulcowy napewno mazda. Tak wynika z katalogu czesci i serwisowki. Jedynie uklad elektryczny wychodzilw 2 wersjach jedna to elektryka mazdy najczesciej na rynek euro druga fordowska w wiekszosci wersja USA.
|
|
Pon 23:39, 05 Mar 2007 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|