Autor |
Wiadomość |
Ross
Weteran
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tebeg
|
|
|
|
w pełni popieram jeśli robić to dobrze, wiec sekwencjana była by najlepszym rozwiązaniem. Zwykła instalacja nowa oczywiście 1100-1400zł. Zresztą ten motor nie będzie aż tak łakomy na oktany, wiec trzeba przemyśleć czy opłaca sie instalacja gazowni.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ross dnia Śro 23:06, 30 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 23:02, 30 Sty 2008 |
|
|
|
|
pelu
Stały bywalec
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: tbg/krk
|
|
|
|
co wy gadacie zastanawiacie sie czy oplaca sie wkladac gaz do silnika bmw 2.0 ??
przy dynamicznej jezdzie spali pewnie ok 14 litrow Pb,a gazu niech spali 18
14x4.4=61.6, gaz 18x2.3=41.4
wszystko na ten temat
ale tez jezeli jest taka mozliwosc finansowa zalozylbym sekwencje
aha i przy sekwencji auto nie traci nic na dynamice,wrecz nawet czasami zyskuje,butle mozna wlozyc w kolo. kto duzo jezdzi to nawet sie nei zastanawia nad czyms takim
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pelu dnia Czw 9:30, 31 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 9:26, 31 Sty 2008 |
|
|
nomos
BOSSSKI ADMIN
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 1593
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: TBG
|
|
|
|
ty nie przesadzaj ze ci spali w miescie 15 litro paliwa chyba na pełnej pizdzie mojego ojca mesiek 3,0 na benzynie po miescie tyle nie palił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:26, 31 Sty 2008 |
|
|
Ciatar
rozkręca się
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg
|
|
|
|
jak mu spali jak tloka brakuje na ten jeden wchodzi 15 a na reszte to juz nie mowie zart
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:23, 31 Sty 2008 |
|
|
Andrzej
Stały bywalec
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg
|
|
|
|
trza sie liczyc z tym ze taki silnik przy zwykłej instalce na srube spali sporo więcej gazu niz benzynki a na dynamice napewno straci nawet jak blosa włozysz chodz to duzo lepsze niz mikser a co do minusów to duzym są strzały gazu a co za tym idzie albo przepływka albo wszystko co plastikowe po drodze pęka. W tbg ze swiecą szukac takiego mechanika co dobrze załozy i dostroi instale 2 generacji do wielopunkta dlatego zeby smigac bezproblemowo polecam swkwencje chodz przy naszych gaziazach i tu nie mozna byc pewnym braku problemu. Ja osobiscie Paweł w gaz bym sie nie pchał juz bym wolał takiej betki szukac w 2.5td ale zrobisz jak będziesz chciał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:49, 31 Sty 2008 |
|
|
pelu
Stały bywalec
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: tbg/krk
|
|
|
|
| | ty nie przesadzaj ze ci spali w miescie 15 litro paliwa chyba na pełnej pizdzie mojego ojca mesiek 3,0 na benzynie po miescie tyle nie palił |
to niech spali 12 Pb, to adekwatnie gazu spali 15 i dalej roznica ta sama.
co do rodzaju instalacji,to mowilismy o sekwencji.
ja jezdze na zwyklej instalacji i po przejechaniu ok 200tys km pomyslcie ilu mi kasiory zostalo w kieszeni?
co do strzelania,zdazylo mi sie raz w calej karierze, wiem ze kolektor lubi rozwalic plastikowy (ja akurat mam aluminiowy) i nie ma ztym problemow.
co do ustawiania gazu, tego nie ustawia sie raz w miesiacu, to jest jak z gaznikiem, ustawia sie wtedy,gdy cos dziala nie tak lub spalanie ma niewlasciwe, inaczej sie tego nie tyka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:34, 31 Sty 2008 |
|
|
DRAGON
Weteran
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TARNOBRZEG
|
|
|
|
Sie zobaczy co z tego wyjdzie narazie to głośno myśle :p u mnie w poldolotku tez nie ma problemu z gazami kilka razy wybuchło ale nic nie uszkodziło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:41, 31 Sty 2008 |
|
|
migus
Stały bywalec
Dołączył: 27 Sie 2006
Posty: 359
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg
|
|
|
|
na LPG bedziesz jezdził no co ty przeciez byłes wielkim przeciwnikiem a teraz nagle zal??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 11:08, 01 Lut 2008 |
|
|
urbi
Weteran
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: tbg
|
|
|
|
siema !
po pierwsze instalacja taka z mikserem odpada bo e36 z silnikiem m50b20 ma plastikowy kolektor(chciaz sa ludzie co lataja na zwyklej na srube i nie narzekaja ). w razie strzalu robi sie kaszana straszna z reszta koszty przeplywek i innych czesci sa dosyc spore wiec koszty po strzale mogly by sie wyrownac z zalozeniem sekwencji odrazu.
spalanie takiego e36 jest bardzo wzgledne - moze polknac na trasie 8 ale i moze 12 ...
jesli masz opcje wyboru to szukaj 2,5 - pali doslownie tyle samo (roznica 0,5 - 1 litr przy normalnej jezdzie) a roznica w mocy to prawie 50 km !
z tego co ludzie mowia to spalanie takiego czegos z gazem to ok 10 w trasie i 12 w miescie ... ok = do 2 litrow tolerancji zaleznie od cisniecia, korkow itd ...
jak masz zakladac gaz to szukaj sekwencji - jedyne sluszne rozwiazanie do silnika M50 - lukaj na allegro sa czasami po taniosci i zostaje Ci tylko zalozenie i wychodzisz na tym duzo taniej !
pozdro
ps. andrzej taka td czy tds to wcale nie jest dobre rozwiazanie - w 90% aut przy przebiegu 200 - 250 k km pada pompa ! koszt takiej jest dosyc spory ... idac dalej porazka jest spalanie - 12 w miescie to nie jest wcale malo ! fakt faktem podatny na tuning i mozna z niego zrobic niskim kosztem 200 KM i fure momentu ale po co sie z tym dupczyc jak mozna odrazu kupic m50b25 i sie bawic i miec ryk 6 cyl w benie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez urbi dnia Pią 17:49, 01 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 17:45, 01 Lut 2008 |
|
|
nomos
BOSSSKI ADMIN
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 1593
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: TBG
|
|
|
|
nie wiem ale jakos wlasnie urbi ma chyba po czesci racje z tymi dizlami, one maja naklepane km jak sam juch , i tak wolał bym benzol nad dizlem musial bym sie zastanowic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 8:51, 02 Lut 2008 |
|
|
|