Autor |
Wiadomość |
MŁODY_ŚWIESTA
Stały bywalec
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarobrzeg/Kraków
|
|
|
|
oj nie kazdy ,nie kazdy wsior potrfi zwlszcza jesli chodzi o silniki wyzszej klasy , ale do zeczy do czego dazy ten temt bo nie widze tu sensu napisales cos co ktos ci powiedzial a w zeczywistoci pewnie tego nie zrobisz, bo jesli faktycznie powaznie myslałbys o przerobkch wybral bys przekładke silnika , dlaczego ? bo taniej i wiecej koni dostajesz a pozatym jesli myslisz o podnoszeniu mocy silnika najpierw doprowdz do ładu i składu caął reszte auta a nie miec 200 koni rozpedzic sie do astronomiczniej predkosci , noga trzymajac kierownice a reszta konczyn blache i martwic sie czy wyhamujesz przed przechodniem na pasach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 12:25, 20 Sie 2007 |
|
|
|
|
Hostek
zaczyna bazgrać
Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
hahaha... ja nie mam nawet najmniejszego zamiaru robic ani przekładki ani tego co opisałem... chciałem tylko porozwazac z wami aspekty tuningu:D u mnie pozostaje seria:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 13:31, 20 Sie 2007 |
|
|
MŁODY_ŚWIESTA
Stały bywalec
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarobrzeg/Kraków
|
|
|
|
phi jak dla mnie temat do kosza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 13:44, 20 Sie 2007 |
|
|
Matee
Stały bywalec
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Tarnobrzeg
|
|
|
|
koniec srania po krzakach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:15, 20 Sie 2007 |
|
|
nomos
BOSSSKI ADMIN
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 1593
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: TBG
|
|
|
|
zastanawia mnie z jakiego forum lub strony to powicinałes Ale ciekawe ile mocy dodały ci te białe kierunki smiejszesz sie ze przekładke kazdy potrafi zrobic a pewnie sam bys niewiedział gdzie palec włozyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 8:00, 21 Sie 2007 |
|
|
woody
Administrator
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 1030
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tbg
|
|
Re: prawdziwy tuning silnika a nie te wasze stozki heh |
|
| | Zacznijmy od podstaw. |
tu masz racje;)
| | Realne podniesienie mocy następuje poprzez kilka modyfikacji:
- zmiana wałków rozrządu na sportowe (inny wznios, czas otwarcia zaworów)
- modyfikacja głowicy (planowanie, polerka portów, wymiana sprężyn i talerzyków zaworowych na sportowe odpowiedniki)
- przestawienie zapłonu (rególowane kółka rozrządu)
- zmiana układu dolotowego i wydechowego (filtr stożkowy, kolektor wydechowy 4-2-1)
- elektronika (komputer PIGGYBACK z mapą paliwa pod dany silnik) |
kupa prawda!!!! modyfikacje te maja na celu usprawnienie wymiany gazów, co pomoże szybciej wkręcać się motorowi, zapłonu się nie rusza, chyba że zamierzasz wykorzystywać maksymalne przyśpieszenie cały czas i nie używasz auta na codzień!!! mapy w atmosferycznym nie ma sensu ruszac, ale najbardziej mnie rozbawiła modyfikacja - planowania głowicy, bardzo bardzo profesjonalne;)
| | Mam nadzieję że mój esej się Wam przyda i otworzy trochę oczy. Powodzenia tunerzy he he |
chłopieeee aż okularów normalnie nie musze już nosic, mozesz zapytać innych na forum, że jak to przeczytałem to oczka mi się chyba wyleczyły, hehehe, normalnie stary nie chce mi się kompentować towojej "eseji" nie ma co znasz się na modyfikacjach samochodów, jak zarobie kaske to wpadne do ciebie
aaa jeszcze jedno mozesz mi zrobić wycene CVC 5 gen. 3d w JDM'e? może być w tym topicku, z góry dzięki, chodzi mi o to żebym poprostu wiedział ile kaski mam uzbierać, zanim do ciebie wpadne;) pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 10:04, 21 Sie 2007 |
|
|
Black Spider
Gość
|
|
|
Zgadzam sie z woodym troche to smieszne, a planowanie glowicy mnie juz rozbawilo do lez. Teraz pytanie wydech z kwasowki pewnie przelotowy jeszcze zasadnicze pytanie tylko po co do motoru wolnosacego? Przelotowy wydech ma racje bytu w silniakch doladowanych, druga sprawa ciensza uszczelka pod glowice, po jaka cholere i czemu ma to sluzyc, chetnie sie dowiem, bo przy zakladaniu turbo jezeli nie ma sie $$ na odprezajace tloki mozna dac 2 uszczelki i przekladke miedzy nimi chociaz to tylko polsrodek. Nalezy tez pamietac o zasilaniu, gdyz dodatkowe koni potrzebuja wiecej pic, wiec nalzy zadac sobie pytanie czy obecny uklad jest na tyle wydajny. No i nalezy wziasc pod uwage stan jednostki bo zeby brac sie za modyfikacje jednostka musi byc w swietnym stanie a to zazwyczaj wiaze sie z remontem i kolejnym i$$$$$. Majac 8 kali bawilbym sie w dolozenie turbinki i jeszcze zostaloby mi kasy a moc wzrosla by w podobnych granicach.
|
|
Wto 11:59, 21 Sie 2007 |
|
|
DIGI
Stały bywalec
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnobrzeg
|
|
|
|
8 000 PLN za marne 50 KM ?? Tu już wszelki komentarz jest zbędny,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 18:00, 21 Sie 2007 |
|
|
DRAGON
Weteran
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TARNOBRZEG
|
|
|
|
od kiedy SWAP nie jest tuningiem ??? to chyba najlepszy i najszybszy sposób aby podnieść moc w aucie w niektórych przypadkach za 2.5 tyś podnisisz moc w samochodzie o ok 100 ko9ni .. hehe za 8 tyś tuning silnika hehehe jak juz piszesz to pisz o prawdziwym tuningu silnika a nie jego rasowaniu prawdziwy tumiong silnika zaczyna się od 20 tyś we górę bo do tych pierdół co napisałeś potrzeba by jeszcze załozyc turbinę i no2 załozyć kute tłoki i korbowody itd
znalazłeś coś na internecie wkleiłeś a tak naprawdę niewiesz co pisze w twoim temacie
ps planowanie głowicy kosztuje 50 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:20, 21 Sie 2007 |
|
|
urbi
Weteran
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: tbg
|
|
|
|
planowanie glowicy nic nie da ? a stopien sprezania ? wieksze cisnienie - mocniejszy wybuch - wiekszy moment i moc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:08, 21 Sie 2007 |
|
|
|