Autor |
Wiadomość |
senna ZMORA
Weteran
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 689
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: z dupy maryny<Głazów>
|
|
|
|
nienormalny jestes co ci to da ze amor bedzie spotr jak bedzie nim bujac na boki wiem ze nie kazdy sie zna ale bez takich wymtslanek :O
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:25, 23 Lut 2007 |
|
 |
|
 |
woody
Administrator
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 1030
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tbg
|
|
|
|
 |  | a ja proponuje amortyzatorek krótki a springa seria i tak autko bedzie lezec nizej. |
Amortyzator nie może być krótszy, może mieć co najwyżej inną charakterystykę i inny skok, od amortyzatorów zależy twardość zawieszenia, czyli jego progresywność, siła odbicia i szybkość odbicia, amortyzator nie ma wpływu na wysokość auta. Sprężyny natomiast mają wpływ na wysokość auta i połowicznie na twardość zawieszenia, choć jest to efekt uboczny złego dobrania amortyzatorów lub używania seryjnych amortyzatorów, krótsze sprężyny sprawiają, iż amortyzator jest bardziej schowany niż przy seryjnych(wyższych) sprężynach, więc staje się trochę bardziej progresywny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:47, 23 Lut 2007 |
|
 |
adamex
Stały bywalec
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ślęzaki
|
|
|
|
zgadza sie Woody dokładnie o to mi chodziło. A ja napisze inaczej o co mi biega.
W aucie z zawiasem fabrycznym amortyzator+sprężyna pozwala na ruch koła góra dół od pozycji 0 (jak auto stoi) 15cm do góry i 10cm w dól. do samochodu obnizonego 0 4cm obcinasz mu skok koła w góre do 11cm i teraz nam zostaje z 10cm ile zosaje w dół na niewielkich nierównosciach pogarsza nam się prowadzenie i sprawnosc amorka.przewarznie na jakiej modyfikacji się zaprzestaje to króka sprężyna i ewentalnie spinka kielichów. a to amory maja zasadniczy wpływ na stabilność auta wejścia i wyjścia na zakręcie czy prostej podczas hamowania i przyspieszania.Amor ma sie przeciwstawiac sprężynie. Jake ma zadanie zawiaz czy do sporu czy konfort a to co napisałem to kompromis miedzy jednym a drugim.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:01, 23 Lut 2007 |
|
 |
DRAGON
Weteran
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TARNOBRZEG
|
|
|
|
A mam pytanie do tych co mają niskie zawieszenie czy nie wybijają sie końcówki i swoznie tulejki i takie pierdoły ???? bo coroku nie mam zamiaru wymieniać min 50 tyś muszą wytrzymać.
mi sie jescze nic złego nie stało odkąd zglebiłem Gofra, ty też nie masz zamiaru dużo obniżać więc nic specjalnie złego nie powinno się dziać. Co innego przy naprawde extremalnych glebach, ale kto mówi że tuning jest dla wszystkich. To niestety droga zabawa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:28, 24 Lut 2007 |
|
 |
pelu
Stały bywalec
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: tbg/krk
|
|
|
|
zalezy gdzie jezdzisz, po krakowie wytrzymuja 30 tys
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:37, 24 Lut 2007 |
|
 |
senna ZMORA
Weteran
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 689
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: z dupy maryny<Głazów>
|
|
|
|
niski zawias i sztywny zawias nie oznacza ze koszty jego utrzymania beda tez niskie.ale na chłopski rozum dragon pomysl cos sztywnego to cos wybijajacego sory za takie dogryzki ale jestem dzis zły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:57, 24 Lut 2007 |
|
 |
DRAGON
Weteran
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TARNOBRZEG
|
|
|
|
wiem ze sztywne jest niszczące no ale na orginalnym przejezdziłem 200 tyś a zmieniłem na ngk wszystkie tulejki to myśle ze 50 wytrzyma 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:37, 24 Lut 2007 |
|
 |
senna ZMORA
Weteran
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 689
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: z dupy maryny<Głazów>
|
|
|
|
zalezy ile dasz w dół i ile usztywnisz jak bedzie mega beton to mysle ze 50 powinny wytrzymac nie no zartuje 30 max na max betonie i glebie ale tak bardziej lajtowo to 50 spoko oloko ci polata
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:40, 24 Lut 2007 |
|
 |
Ross
Weteran
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tebeg
|
|
|
|
nie bedzie zadnego problemu, ty chdesz delikatnie zglebić auto więc nic specjalnie złego nie bedzie się dziać, oczywiście pod warunkiem jak i za pomocą jakich wyrobów to zrobisz . Ja już zrobiłem jakieś 20 tys i wszystko sprawuje sie bardzo dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:25, 25 Lut 2007 |
|
 |
|