Autor |
Wiadomość |
Ross
Weteran
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tebeg
|
|
|
|
 |  | Są ózne sposoby obnizana samochodów nie tylko GWINT i .............. Ja mam swoje parenty bez uzycia kontówki i ciecia sprezyn:) |
tego nie skomentuje. A z tym workiem ziemniaków to o wiele lepszy pomysł, przynajmniej bezbieczniej bedzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:33, 10 Gru 2006 |
|
 |
|
 |
senna ZMORA
Weteran
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 689
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: z dupy maryny<Głazów>
|
|
|
|
nie wiesz co co chodzi wiec nie komentuj głupio obróbke metalu jak tak to bedziesz wiedział o co biega
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 23:39, 10 Gru 2006 |
|
 |
Ross
Weteran
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tebeg
|
|
|
|
taki Mistrz jesteś. Tak dobrze znasz się na obróbce metalu? Ciekawe? Pokaż papiery na to? Ludzie uczą się latami, zdobywając potrzebne doświadczenie. Masz swoje patenty- hahaha. Już nie bede pytał jakie ;] bo to wydaje mi się zupełnie zbędne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 23:43, 10 Gru 2006 |
|
 |
DRAGON
Weteran
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TARNOBRZEG
|
|
|
|
sciski do lin pewnie stare i niemodne przede wszystkim chore :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 23:56, 10 Gru 2006 |
|
 |
senna ZMORA
Weteran
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 689
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: z dupy maryny<Głazów>
|
|
|
|
koniec ot.
air ride gwint progresywne sprezyny i robione na zamówienie w stw sprezyny samochodowe z odpowiedna twardoscia ew przeróbka orginalnych sprezyn w wyspecjalizowanym warsztacie moje patenty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 23:59, 10 Gru 2006 |
|
 |
Ross
Weteran
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tebeg
|
|
|
|
czyli żadne twoje patenty. Każdy może powiedzieć że to jego patenty ;] idzie kupuje dajmy na do air ride i ma swój patent??, czy zleci wyspecjalizowanemu zakładowi hartowanie sprężyn seryjnych i czy to jest jego patent??
NIE! To są patenty ludzi znających się na rzeczy którzy coś takiego dawno temu wymyślili a teraz rózne zakłady i firmy czerpią z tych pomysłów zarabiając zresztą krocie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ross dnia Pon 0:05, 11 Gru 2006, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Pon 0:03, 11 Gru 2006 |
|
 |
DRAGON
Weteran
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TARNOBRZEG
|
|
|
|
hehe moze powiesz jeszcze ze poddajesz spręzyny obróbce cieplnej ????
radze przczytać co to hartowanie jak zahartujesz spręzyne to ci pęknie bo poprostu zmieniłeś jej pierwotny skład chem. materiał jest kruchy po hartowaniu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DRAGON dnia Pon 0:10, 11 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 0:04, 11 Gru 2006 |
|
 |
senna ZMORA
Weteran
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 689
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: z dupy maryny<Głazów>
|
|
|
|
jak juz napisałem sprezynyn juz mam.wiec nic nie bede niczemu poddawał choc widziałem autka po takich rzeczach Bałbym sie jezdzic na sprezynach obnizanych domowym sposobem typu szlifiera gaz itp ale kiedys i takie rzeczy sie robiło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 0:07, 11 Gru 2006 |
|
 |
luki
Mod TBG Squad
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 976
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Knapy/Tbg
|
|
|
|
co do hartowania zgadzam sie z dragonem... choc nie do konca... hartownie wykonane przez nas zmeinia strukture materialu szczegolnie gdy do chlodzenia uzywamy wody i podgrzejemy material do zbyt niskiej temp. wtedy nie zachodza zmiany austenityczne (dla stali węglowej powyzej 723°C) chlodzenie nalezy dobrac tak zeby z austenitu nie zdążył wydzielić się cementyt (weglik zelaza bardzo kruchy) Do chlodzenia lepiej uzyc jest oleju wtedy nastepuje ono wolniej bo olej wolniej sie nagrzewa niz woda gdy schlodizmy material zbyt szybko powstale naprezenia moga byc zbyt duze i doprowadzic nawet do powstania mniejszych lub wiekszych pekniec w powierzni... Na hartownosc stali wplywa przede wszystkim jej sklad chemiczny (niskoweglowa wysokoweglowa... oraz przerozne dodatki stopowe np mangan lub chrom ktore znacznie podwyzszaja hartownosc) podobny efekt podczas spawania (troche wiem bo mam papiery na MIG i TIG ) Tak wiec jesli ktos chce hartowac sobie sprezyny to lepiej niech poleci to specjalenmu zakladowi ktory taka obrubka sie zajmuje bo samemu moze wyzadzic sobie tylko wieksze szkody reasumujc nie sadze by bylo to oplacalne po prostu niech sobie kupi komplet sprezyn sportowych... jak ktos nie wierzy to polecam: [link widoczny dla zalogowanych](obr%C3%B3bka_cieplna_stop%C3%B3w_%C5%BCelaza)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 10:18, 11 Gru 2006 |
|
 |
woody
Administrator
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 1030
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tbg
|
|
|
|
takie małe ot dla ciekawości.
kiedyś na jakimś forum przeczytałem, że koleś sobie rozhartował sprezyny, scisnął i potem zahartował, żeby były krótsze :wink:
normalnie się wtedy uśmiałem po pachy ale w Polsce wszystko jest możliwe :wink:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 11:41, 11 Gru 2006 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|