Autor |
Wiadomość |
Ross
Weteran
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tebeg
|
|
|
|
jak ma się rozejśc? Do tego potrzebne jest kilka czynników! Jak jest zdrowe nie ma co się rozłazić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 23:49, 09 Gru 2006 |
|
|
|
|
urbi
Weteran
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: tbg
|
|
|
|
no wlasnie w tym problem ze ma
pare mocniejzych dupniec i wszystkie lekkie drgania odbierane przez karoserie poprzez twardy zawias = rozlazenie sie kielichow i pekanie budy bez wzgledu na jej wypadkowa przeszlosc i stan
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 0:06, 10 Gru 2006 |
|
|
Ross
Weteran
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tebeg
|
|
|
|
jeżdzę rok, byłem na stacji ustawiać zbieżnośc nic się nie dzieje nie wlaściwego. Poza problemem z wjechaniem na podnośnik nie było żadnych niedomagań. Zresztą przy mojej glebie -35 nie ma hardcoru, konsensus jest zachowany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 0:20, 10 Gru 2006 |
|
|
woody
Administrator
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 1030
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tbg
|
|
|
|
widzialem tu tekst ile mozna obizyc auto na seryjnych amorkach, hmm... moim zdaniem nie mozna, jesli kupujesz nowe krotrze sprezyny, to mosisz kupic i amorki, seryjne amorki nie będę przystosowane go sposobu pracy sprezyn, generalnie autko bedzie troche twarde i moze się wydawac ze lepiej wchodzi w zakrety, ale to tylko złudne wrazenie, auto ma wtedy mniejsza granice bezpieczeństwa (od przyczepnosci do bezwzglednego poslizgu), auto w serii pokona dany zakret szybciej, choć przy tym bedzie bardziej piszczało i wychylalo się w zakretach, jesli chodzi o VW i BMW to ludzie sprowadzają uzywane gwinty z niemiec w cenie około 1000plnów i regenerują tu cena zalezy od zuzycia, ale kto by niechciał mieć gwintu, w swoim autku, pełna regulacja pod kierowce :wink:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 7:25, 10 Gru 2006 |
|
|
urbi
Weteran
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: tbg
|
|
|
|
znajdz dla mnie gwint za 1000 a biore go dzis i jezcze ci stawiam taaaaaaka flaszke ...
kupic gwint do bmw na polskim rynku graniczy z cudem zdarzaja sie do e36 ale zadko ... do e30 to juz wyczyn
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 10:31, 10 Gru 2006 |
|
|
Ross
Weteran
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tebeg
|
|
|
|
pierwsza sprawa regenerowany gwint to nie porozumienie. Mam wydac myślę grubo ponad 1000 zł to lepiej zebrac sie w sobie i kupic nówkę! Ten element bezpośrednio ma wpływ na nasze bezieczeństwo a to jest bez cenne. Sporo przy modach u mnie w zawiasie zaczerpnołem wiedzy, opini przeciwników i zwolenników. Nie jestem żółtodziobem w tym temacie i naprawde wieżcie mi bezpieczeństwo to priorytet. A swoją drogą tu ludzie naprawde nie mają pojęcia co robią sam osobiście widziałem jak pacjent nie włożył wogóle odbojów w celu jak to określi: dzięki temu będzie dużo niższe auto, naprawdę debilstwo nie zna granic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:21, 10 Gru 2006 |
|
|
urbi
Weteran
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: tbg
|
|
|
|
dlaczego nie regenerowane ? nieraz regenerowane jest lepsze od fabryki - mozesz wedlug siebie ustalic twardosc skok itd ... ja mam regenerowane amory bilsteina b6 na tyle i jest super ! ... jakies sieroty w warsztacie amortyzatora ci nie zregeneruja - musi bys powazna firma, moje robila firma najwieksza w polsce zajmujaca sie wlasnie tego typu rzeczami ZERKOPOL
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:42, 10 Gru 2006 |
|
|
Ross
Weteran
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tebeg
|
|
|
|
tylko że grwarancji na to ci nikt nie udzieli, dlatego ja wybrałem nowe akcesoria gazówki bilsteina na przód i sprężyny progresywne dedykowane do mkIII, tylnych amorów Monroe narazie nie ruszałem bo jakieś 2 lata przed modem były wymieniane, czasami przydaje sie mieć książke serwisową . Wiem jedno przy większych obniżeniach tylko i wyłącznie należy pakowac cały kit. Swoją drogą to żyjemy w czasach gdzie można spokojnie wychaczyć w Germanlandii całkiem niezłochany zawias za przyzwoite pieniądze (co nieznaczy ze tanio-ja w cuda nie wieże).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ross dnia Nie 12:27, 10 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 12:24, 10 Gru 2006 |
|
|
woody
Administrator
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 1030
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tbg
|
|
|
|
| | pierwsza sprawa regenerowany gwint to nie porozumienie. Mam wydac myślę grubo ponad 1000 zł to lepiej zebrac sie w sobie i kupic nówkę! |
np napewno lepiej, ale nowka sztuka gwint to wydatek zaczynajacy sie od 3000plnków w gore, regenerowane, tak jak pisze Urbi są ok, czasem nawet lepsze, ale musi to robic dobry warsztat, ktory zajmuje sie tylko tym
p.s. jak bede miał czas to pogadam z kilkama znajomymi ktorzy przegladaja wszystkie europejskie gieldy internetowe, moze cos im sie rzucilo w oczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:25, 10 Gru 2006 |
|
|
Ross
Weteran
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tebeg
|
|
|
|
hehehe czasami robi dużą różnicę! ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:29, 10 Gru 2006 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|