Autor |
Wiadomość |
DRAGON
Weteran
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TARNOBRZEG
|
|
|
|
ja znam myk jak otwozyć proba bez zamków ale trzeba mieć maske otwozoną
u Dąbka działał 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:35, 31 Paź 2006 |
|
 |
|
 |
senna ZMORA
Weteran
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 689
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: z dupy maryny<Głazów>
|
|
|
|
prosze adminów o usuniecie OT.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 8:44, 01 Lis 2006 |
|
 |
adamex
Stały bywalec
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ślęzaki
|
|
|
|
ciii!!!! tam dobrze znać takie myki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 15:42, 01 Lis 2006 |
|
 |
luki
Mod TBG Squad
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 976
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Knapy/Tbg
|
|
|
|
OK mysle ze ostzrezenie narazie wystarczy, nie robic OT
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 9:12, 02 Lis 2006 |
|
 |
urbi
Weteran
Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 567
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: tbg
|
|
|
|
hehehe ja na bezkolizyjbych nie moge skrecic w prawo (jadac od lidla i skrecajac na sienkiewicza) bo sie zawieszam na koleinach (skrecam z srodkowego pasa:D)... to samo jest z 80% progow (wieszam sie na wszystkich na dzikowie, obciera na tym obok sp1, jedyny ktory przejezdzam to obok szkoly 3 ) nie wspominam o wjazdach na krawezniki czy do niektorych garazy (myjnia obok kauflanda ) .... tak to jest OK
nie problemem jest obnizyc auto podkladka plastikowa - problemem jest obnizyc je tak aby podwozie wisialo NISKO nad ziemia 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:45, 03 Lis 2006 |
|
 |
DRAGON
Weteran
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TARNOBRZEG
|
|
|
|
spoko 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:50, 03 Lis 2006 |
|
 |
Ross
Weteran
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tebeg
|
|
|
|
ja na progach na szczęście śmigam bez obtarć. Ale krawężników trzeba się już wystrzegać jak ognia. Masz racje Urbi, obniżenie to nie obcięcie czy skręcenie zwoja sprężyny, czy jakieś jeszcze inne cuda! Choć ludzie kombinują ot i tyle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:12, 08 Lis 2006 |
|
 |
senna ZMORA
Weteran
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 689
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: z dupy maryny<Głazów>
|
|
|
|
powiem tak kazde obnizenie jest hard core ale nie szpojlerami czysty zawias byle sztywny jak .......... panowie i panie w pewnym wieku zrozumieja te kropki 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:08, 08 Lis 2006 |
|
 |
Ross
Weteran
Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 781
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tebeg
|
|
|
|
a ztym się nie zgodzę! Utniesz sprężyne dajmy na to i co??? I duupa zbita bo ta sprężyna wciąż jest miękka, podobnie zaciski, ta sprężyna wciąż będzie miękka, przez co amortyzator tylko ucierpi. No chyba że komuś zależy tylko na wyglądzie to wsio praktycznie dozwolone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:18, 08 Lis 2006 |
|
 |
pelu
Stały bywalec
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: tbg/krk
|
|
|
|
 |  | a ztym się nie zgodzę! Utniesz sprężyne dajmy na to i co??? I duupa zbita bo ta sprężyna wciąż jest miękka, podobnie zaciski, ta sprężyna wciąż będzie miękka, przez co amortyzator tylko ucierpi. No chyba że komuś zależy tylko na wyglądzie to wsio praktycznie dozwolone. | obcieta sprezyna inaczej sie zachowuje, jest twardsza i to zauwazalnie, ja mam obciete i jezdzilem na zwyklych sprezynach i na tych co mam i jest duuza roznica, szczegolnie chodzi o zakrety
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 11:03, 09 Lis 2006 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|